La Confraria del Cava ha tornat a assolir l’èxit amb la campanya “Per Sant Jordi llibre, rosa i cava”, seguint la línia de les tres edicions anteriors. Coincidint amb la diada de Sant Jordi, l’entitat ha servit més de 8.000 copes cava, entre el Palau Robert de Barcelona i a plaça de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia. Com en els anys anteriors, la Confraria ha premiat, així, les persones que han comprat un llibre a les parades del voltant de l’edifici barceloní, i les que ho han fet a la capital del cava. Tots els clients han rebut un punt de llibre, dissenyat per la il·lustradora Pilarín Bayés, que han pogut bescanviar per una copa de cava.

!--akiadsense-->
El bon temps que va presidir la Diada va fer que la campanya hagi tingut la millor acollida de tots els quatre anys, amb una afluència de públic molt remarcable a les dues seus on s’ha desenvolupat la iniciativa. També s’ha batut rècord aquest any amb la xifra de caves que han participat en la campanya, que ha arribat a les 25. Els més de vuit milers de copes de cava servides consoliden aquesta activitat com una bona manera de promocionar el cava i la cultura.

!--akiadsense-->
Personatges destacats
Per l’estand de la Confraria del Cava del Palau Robert hi han passat enguany moltes cares conegudes com: l’actor Roger Coma, ambaixador del Cava; la dibuixant Pilarín Bayés; la Grossa, que és la imatge de la loteria de Catalunya; el periodista Jordi Basté o el director de RAC1, Eduard Pujol. Com els anys anteriors, l’emissora ha tornat a emetre el seu programa especial de Sant Jordi des del Palau Robert, durant el qual s’han pogut seguir les actuacions en directe de l’empordanès Mazoni o la banda Big Jamboree.
Enguany, la iniciativa “Per Sant Jordi llibre, rosa i cava” també ha rebut el suport de la Cambra del Llibre de Catalunya i del Gremi de Llibreters de Catalunya.