
!--akiadsense-->
La terrassa d’Adsmurai en ple Passeig de Gràcia de Barcelona va ser l’escenari de la segona edició del CavaSound, que va acullir el dia 26 d’octubre a més de 150 persones.
En un ambient distès i festiu, els assistents van poder participar d’aquest afterwork que té com a objectiu apropar el Cava a un nou grup de consumidors joves i interessats per la cultura musical. El públic va tastar diferents tipus de Caves mentre gaudia de les vistes de la Casa Batlló i compartien les seves instantànies a les xarxes socials sota el hashtag #cavasound. A més, la DO Cava va sortejar un estoig de quatre ampolles de Cava entre els ‘millors fotògrafs’ de la nit.
En aquesta segona edició van participar quaranta empreses que van escollir per a l’ocasió els seus millors Caves. ‘La majoria dels caves tastats van ser Brut i Rosat, ja que per la seva dolçor i notes afruitades té un èxit més gran entre el públic jove’, va destacar Sílvia Grimaldo, directora de Comunicació de la DO Cava.
Aquest CavaSound va comptar amb l’actuació del duet de Manresa ‘Jo Jet i Maria Ribot’, que amb el seu directe sensible i emocionat va captivar al públic i va conquerir a tothom amb un so independent i format clàssic.
La DO Cava anunciarà a través de les seves xarxes socials el termini d’inscripció per a la tercera edició del Cavasound, que se celebrarà l’últim dijous del mes de novembre.