Porta d'entrada a les Caves Freixenet

!--akiadsense-->

Pedro Ferrer, un dels consellers delegats de Freixenet ha explicat avui que la intenció de la companyia és triplicar la producció de prosecco fins arribar a un 15% en els propers dos anys.Ara suposa un 5% i diu “tota la plantilla hauria d’estar molt contenta amb l’èxit que estem tenint amb el prosecco perquè això està ajudant a l’empresa de forma molt important”. En xifres generals la voluntat de l’empresa és aconseguir arribar als 95 milions d’ampolles de cava ha assegurat Ferrer en l’acte de presentació de l’espot de Nadal.

Considera a més que aquest escumós Italià que recordem per primer cop comercialitza a l’estat espanyol sota la seva marca, no només no perjudica a la marca cava sinó que “nosaltres ho fem precisament pel contrari. Pensem que el prosecco pot ajudar al cava entre la gent més jove i entre nous consumidors que poden començar amb aquest escumós per després consumir cava”.

En aquests sentit, Ferrer ha recordat que malgrat tot, “els interessos i les nostres arrels estan aquí al Penedès no només amb Casa Sala i els caves d’alta gamma sinó també amb projectes a la Cerdanya, al Priorat o a la Garrotxa, és a dir que el compromís amb el país clarament el tenim”.

Fruit de l’acord amb l’alemanya Henkell, encara s’estan ajustant algunes de les empreses de la companyia. Les de vins tranquils s’estan revisant una a una, ha explicat Ferrer, “són cellers petits que estaran fora de l’empresa però en la seva òrbita. Tenim molt d’interès amb Glòria Ferrer de Califòrnia, però la resta no sabem encara què passarà”.

Nou comentari