El Consell Regulador del Cava ha posat en marxa un concurs anual de microrelats a les xarxes socials. Els relats, que poden estar redactats en castellà, català o anglès, tindran una extensió de 140 caràcters i han d’incloure sempre la paraula ‘cava’ acompanyada de l’etiqueta #relatocava.
El concurs, que es durà a terme durant tot l’any, tindrà un guanyador mensual i un altre d’anual. Cada mes es premiarà el tuit o post en el mur de Facebook del Consell Regulador del Cava que més interaccions hagi tingut (m’agrades, favorits i retuits) i serà premiat amb un llibre sobre el Cava i un estoig col·lecció amb quatre ampolles de Cava. El guanyador mensual s’anunciarà abans del dia 10 del mes següent. A final d’any un jurat de prestigi seleccionarà el millor microrelat, que serà premiat amb un cap de setmana a la Regió del Cava per a dues persones per conèixer el bressol del cava.
De la mateixa manera, els usuaris podran participar totes les vegades que desitgin i han de ser majors d’edat i residents en Espanya. Els microrelats podran ser utilitzats per a fins promocionals de la DO Cava i no s’admetran textos ofensius o del mal gust.
L’objectiu d’aquest concurs és impulsar la notorietat del Cava a les xarxes socials. Així com un apropament als usuaris d’aquest potent canal de comunicació. La paraula ‘Cava’ va quedar escrita a la historia fa gairebé 60 anys i parla d’un producte centenari cada vegada més valorat.
Les bases del concurs estaran disponibles a la pàgina web del Consell Regulador del Cava.