VadeVi
Les terres de Lleida porten novetats i noves anyades a Barcelona

Els cellers de la Denominació d’Origen Costers del Segre aterren aquest pròxim dilluns 22 de maig a Barcelona. Des de la Casa Capell (a la Rambla del Prat, 27) donaran a conèixer i deixaran tastar els nous vins i anyades, amb una mostra de vint-i-un cellers de les set subzones que conformen la DO.

La jornada començarà a les 16:30 h i s’allargarà fins a les 20:30 h del vespre. A més a més, per complementar l’oferta, s’oferirà un tast guiat dels vins monovarietals de macabeu, una de les varietats icona i que reivindiquen com a pròpies al territori.

Els cellers que participaran en aquesta mostra són: Batlliu de Sort, Castell d’Encus, Mas Blanch i Jové, Vinya els Vilars, L’Olivera, Clos Pons, Raimat, Solana Roivert, el Celler Matallonga, el Celler Purgatori, Castell del Remei, Cérvoles Celler, Tomàs Cusiné Celler, el Celler Vilacorona, Boldú Viticultors, Vall de Baldomar, el Celler Mas Ramoneda, Costers del Sió, Vinícolas Reunidas, el Celler Sanui i el Celler Petit Duran.

Més notícies
El vi és una assignatura pendent en moltes sales de restaurant | Foto: Shutter

La DO Costers del Segre clou formacions en vi a una quinzena de restaurants

El restaurant Nobadis de Cervera tanca un curs que ha visitat la plana i la muntanya lleidatana
:  - Mobile
Els guardonats del primer concurs de vins DO Costers del Segre | Foto: E.V.

Cérvoles Estrats 2019, proclamat millor vi de la DO Costers del Segre 2022

Aquest dijous 1 de desembre s'han donat a conèixer els resultats del primer concurs de vins del territori
:  - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa