El nou logo de la DO Pendès reivindica el seu passat

!--akiadsense-->

Han estat dos anys de feina per definir quines seran les noves línies de comunicació que impulsarà els propers 3 anys la DO Penedès. Un pla per donar-se a conèixer que s’executarà en tres anys i que comença amb un canvi d’imatge. La Denominació d’Origen Penedès canvia de logo i ho fa buscant els orígens.

Ivo Gasulla, un dels responsables d’aquesta nova línia estratègica, explicava que la voluntat és anar més enllà de les modes i donar la volta al que fins ara havia suposat en ocasions un llast, per convertir-ho en valor. Gasulla es referia, per exemple, a la història. Al Penedès es fa vi des de fa 2.700 anys i a vegades la tradició vitivinícola ha xocat amb la imatge de modernitat. D’altra banda, que la producció de vins sigui diversa amb vins blancs, negres, rosats i escumosos també ha estat una debilitat a l’hora de promocionar-se, amb arguments de poca concreció.

Així la voluntat és la d’aconseguir “el prestigi de la DO, superant les modes i transcendint”, afirmava Gasulla.

Per això aquesta nova etapa se centrarà en revaloritzar aquests dos factors. El president de la DO, Josep Maria Albet i Noya reivindicava “fer-nos petits per tenir més força i agilitat i ser més competitius”. I en destacava l’aposta per la zonificació i l’especificitat de cada un dels territoris d’aquesta zona geogràfica.

Així, es faran campanyes en premsa, ràdio i televisió sota el lema “Tenim el do”: el do de fer vi. A més es complementarà amb un impuls a les xarxes socials amb vídeos que es publicaran mensualment.

En l’acte de presentació que s’ha fet al Vinseum, Albet i Noya ha aprofitat per reivindicar-se com a una denominació moderna, que mira cap al futur i que està preparada per enfrontar-se a nous reptes.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa