
!--akiadsense-->
!--akiadsense-->
La primera sessió corresponent a la DOQ Priorat serà aquest divendres 30 de juny a partir de les 19:30h.
Aquest cicle, que promouen els serveis territorials de Cultura de la Generalitat, es desenvolupa a diferents denominacions d’origen incloses a les comarques de Tarragona durant diversos divendres de l’estiu i consisteix en tastos de vi combinats amb actuacions musicals en el marc d’espais d’interès patrimonial. La proposta del 30 de juny a Scala Dei preveu l’actuació Sergi Esparza.
Les persones interessades a assistir a aquest esdeveniment cal que facin reserva prèvia a través del telèfon 977 83 94 95 o bé al correu electrònic comunicacio@doqpriorat.org. El preu del tiquet és de 5 euros.
La DOQ Priorat és l’única denominació d’origen qualificada a Catalunya d’acord amb els processos i sistemes de producció que se segueixen en aquesta regió vitivinícola.