Els Premis Vinari tenen cotxe oficial gràcies al renovat acord amb Nissan. La marca, col·laboradora històrica del concurs de vins catalans, ha estat sempre una aliada estratègica del certamen, amb al qual s’hi ha sumat sinergies des de la vessant més sostenible i ecològica del sector vitivinícola català.

De fet, al llarg de diverses edicions ha patrocinat el premi al millor projecte ecològic; i enguany, a més a més, se suma als Premis Vinari d’Enoturisme, amb els quals es pretén promocionar i donar visibilitat als projectes del turisme del vi de Catalunya.

Nissan Leaf, model 100% elèctric

Nissan marca el camí cap a les zero emissions

La transformació del sector del vehicle ve determinada per assolir l’objectiu d’emissions zero en una Europa que està desenvolupant i implementant un marc legal que a la llarga determinarà la fi del vehicle de combustió.

Nissan, companyia amb una llarga tradició en innovació tecnològica, dona resposta a aquesta transformació a través del projecte Intelligent Mobility, que se sosté en el treball i millora de tres pilars principals: la mobilitat electrificada, la mobilitat amb autonomia i la mobilitat connectada.

A més a més, la marca també té en marxa l’estratègia Ambition 2030, suportada sobre un pla d’inversions de més de 13.600 milions d’euros en cinc anys, que veurà el llançament de 23 nous models, 15 dels quals seran 100% elèctrics, i amb una reducció del cost de les bateries del 65%. La companyia vol ser referència en electrificació a Europa i s’ha marcat com a objectiu acabar el 2022 amb un 90% de l’oferta totalment electrificada.

Pel que fa a la gamma, en destaca el llançament de nous models com el Juke Hybrid de baix consum i conducció silenciosa; el Qashqai e-Power, l’X-Trail e-Power e-4ORCE, tercera generació de l’hereu del 4×4, de set places; la furgoneta CDV Tonwstar 100% elèctrica i el Nissan Ariya, també totalment elèctrica, SUV i amb gairebé totes les prestacions d’un GT-R que se sumen a un disseny modern i atractiu.

Nou comentari

Comparteix