Turisme de Barcelona i els Premis Vinari renoven un any més la col·laboració per seguir promocionant de manera conjunta els projectes estretament vinculats amb el sector vitivinícola i el turisme del vi a Catalunya.

Barcelona és una marca turística d’un alt nivell i esdevé així un aliat molt més que estratègic a l’hora d’aprofitar aquest posicionament internacional i donar a conèixer alhora que promocionar tots aquells sectors que contribueixen a donar identitat al país. Entre ells, el del vi n’és un.

El vi i el turisme són grans valors que parlen de territori, paisatge, cultura, economia, i per això també volem sumar-nos per fer més forta Catalunya com a gran país de vins i posicionar-nos com una marca enoturística potent”, apunta Eduard Torres, president de Turisme de Barcelona, qui aprofita per destacar la importància de les diferents aliances que s’estan duent a terme des del Consorci amb els agents del territori i del sector.

El Premi Vinari Turisme de Barcelona a la millor iniciativa enoturística de 2021 fou per la Carretera del Vi | Foto: Jordi Play

Aquest entorn defineix doncs l’acord de col·laboració d’aquest 2022, coincidint amb el desè aniversari dels Premis Vinari de vins catalans, així com amb el naixement dels Premis Vinari d’Enoturisme, la nova aposta del digital Vadevi per donar visibilitat i prestigiar els diversos actius de turisme del vi d’arreu del país.

Nou comentari

Comparteix