WineStyle Travel"> neix aquest 2015 com a empresa especialitzada en l’organització d’esdeveniments enogastronòmics i de viatges on el vi i la gastronomia en són els principals protagonistes. Aquesta setmana, se n’ha fet la presentació oficial a Barcelona.

“Parlem de turisme gastronòmic i enològic en un sentit ampli”, explicava una de les fundadores, Glòria Vallès,a la presentació. “Les nostres experiències també inclouen cultura, wellness, arquitectura i conceptes de sostenibilitat i responsabilitat social”, afegia.

De fet, l’eslògan escollit per a promocionar-se és “A Way of life”, una manera de viure que segons expliquen, defineix el projecte: vocació i passió pel vi i la gastronomia. I que, segons l’empresa, “aquesta passió inclou també el respecte per la terra, pels pagesos, pel clima i per tot el que influeix en fer un bon vi, un bon oli o qualsevol producte agrícola que acaba damunt la taula d’un restaurant”.

Winestyle Travel"> ha triat l’operador Tarannà Viatges per a l’organització conjunta d’aquests viatges. No ha estat una tria a l’atzar, sinó que els han seleccionat per la seva experiència i els reconeixements rebuts en l’àmbit del turisme sostenible i responsable, entre els quals el Premi Turisme de Catalunya 2013 al Millor Proveïdor d’Excursions Responsables.

Viatges als orígens

L’empresa organitza viatges a destins productors de vi com França, Argentina, Estats Units i Sudàfrica i l’estat espanyol. La seva idea és incloure, en un futur, altres rutes vinculades a productes com el té i el cafè. “És un luxe tenir temps i gaudir-lo en aquells llocs amb personalitat pròpia a partir d’experiències autèntiques, per això busquem els orígens dels productes i apropem a la gent a la terra que els veu néixer”, explicava Vallès.

Actualment, Winestyle Travel té rutes obertes a La Rioja, Penedès i Priorat, Burdeus i Champagne (Francia), Napa Valley i Sonoma (EEUU), Mendoza i Cafayate (Argentina) i Stellenbosch (Sudáfrica).

Entre els esdeveniments que organitza destaquen experiències gastronòmiques amb els xefs Carles Tejedor i Josep Armenteros, amb el sommelier David Seijas o tastos de vins, formatges o maridatges amb el sommelier Manel Guirado.

La firma també opera des del món digital de la mà de l’agència de publicitat ‘Are You Talking To Me">‘. Winestyle Travel concentra gran part dels esforços en comunicació i marketing a través d’aquest canal online on, segons els fundadors, es troba el futur dels viatges i l’especialització.

Nou comentari

Comparteix