Winestyle Travel, l’empresa dels viatges enogastronòmics

De la mà de l'agència Tarannà, s'organitzen rutes a països productors de vi d'arreu del món

WineStyle Travel neix aquest 2015 com a empresa especialitzada en l’organització d’esdeveniments enogastronòmics i de viatges on el vi i la gastronomia en són els principals protagonistes. Aquesta setmana, se n’ha fet la presentació oficial a Barcelona.

“Parlem de turisme gastronòmic i enològic en un sentit ampli”, explicava una de les fundadores, Glòria Vallès,a la presentació. “Les nostres experiències també inclouen cultura, wellness, arquitectura i conceptes de sostenibilitat i responsabilitat social”, afegia.

De fet, l’eslògan escollit per a promocionar-se és “A Way of life”, una manera de viure que segons expliquen, defineix el projecte: vocació i passió pel vi i la gastronomia. I que, segons l’empresa, “aquesta passió inclou també el respecte per la terra, pels pagesos, pel clima i per tot el que influeix en fer un bon vi, un bon oli o qualsevol producte agrícola que acaba damunt la taula d’un restaurant”.

Winestyle Travel ha triat l’operador Tarannà Viatges per a l’organització conjunta d’aquests viatges. No ha estat una tria a l’atzar, sinó que els han seleccionat per la seva experiència i els reconeixements rebuts en l’àmbit del turisme sostenible i responsable, entre els quals el Premi Turisme de Catalunya 2013 al Millor Proveïdor d’Excursions Responsables.

Viatges als orígens

L’empresa organitza viatges a destins productors de vi com França, Argentina, Estats Units i Sudàfrica i l’estat espanyol. La seva idea és incloure, en un futur, altres rutes vinculades a productes com el té i el cafè. “És un luxe tenir temps i gaudir-lo en aquells llocs amb personalitat pròpia a partir d’experiències autèntiques, per això busquem els orígens dels productes i apropem a la gent a la terra que els veu néixer”, explicava Vallès.

Actualment, Winestyle Travel té rutes obertes a La Rioja, Penedès i Priorat, Burdeus i Champagne (Francia), Napa Valley i Sonoma (EEUU), Mendoza i Cafayate (Argentina) i Stellenbosch (Sudáfrica).

Entre els esdeveniments que organitza destaquen experiències gastronòmiques amb els xefs Carles Tejedor i Josep Armenteros, amb el sommelier David Seijas o tastos de vins, formatges o maridatges amb el sommelier Manel Guirado.

La firma també opera des del món digital de la mà de l’agència de publicitat ‘Are You Talking To Me‘. Winestyle Travel concentra gran part dels esforços en comunicació i marketing a través d’aquest canal online on, segons els fundadors, es troba el futur dels viatges i l’especialització.

Nou comentari