Clàssic Penedès continua apostant per l’ecologia i el producte de territori. Així, per continuar sumant cellers i complint expectatives el grup de companyies vitivinícoles penedesenques ha escollit un nou president. Josep Maria Albet, del celler Albet i Noya és el nou encarregat de liderar aquest projecte col·lectiu d’elaboradors.Amb aquest nomenament, el col·lectiu reconeix que reforça la seva aposta per un lideratge arrelat al territori, amb “una figura de gran experiència i compromís amb la viticultura ecològica“. “Albet és un referent en el món del vi, pioner en agricultura ecològica a l’Estat espanyol des de finals dels anys 70 i defensor actiu de la sostenibilitat, l’autenticitat i la innovació“, han assegurat des de Clàssic Penedès en un comunicat.
La nova presidència de Clàssic Penedès arriba en un moment clau per al futur de la marca, just quan el projecte viu una etapa de creixement sostingut, tant pel que fa al nombre de cellers que s’hi adhereixen com pel reconeixement progressiu de la seva aposta per la qualitat. El nomenament d’Albet com a nou president representa una passa clau per consolidar aquest camí i encetar una nova etapa marcada per l’impuls, la visibilització i l’ambició d’esdevenir un veritable referent dins del panorama dels escumosos de qualitat.

Amb una trajectòria reconeguda i un compromís amb la viticultura ecològica i sostenible, Albet assumeix el càrrec amb la voluntat de reforçar la col·laboració entre elaboradors, fomentar sinergies dins del col·lectiu i projectar els valors que defineixen Clàssic Penedès més enllà del territori. “És un honor assumir aquest repte i seguir treballant colze a colze amb tots els cellers per consolidar ClàSSic Penedès com un referent d’escumosos de qualitat, 100% ecològics i compromesos amb el territori”, ha afirmat el nou president després de la seva elecció.
Producte ecològic i del Penedès
El segell Clàssic Penedès es fonamenta en tres pilars que el diferencien dins del sector: l’elaboració 100% ecològica de tots els vins, una criança mínima de 15 mesos -que garanteix certa complexitat i profunditat aromàtica-, i el compromís inequívoc amb l’origen, amb tots els vins procedents exclusivament del territori Penedès. Aquesta identitat pròpia és la que es vol continuar enfortint amb la nova presidència, tot construint una marca col·lectiva sòlida que connecti amb els valors contemporanis del consumidor, i que posi en valor la riquesa d’un patrimoni vinícola amb segles d’història.