“Aquesta edició ha superat les nostres expectatives, estem molt satisfets”, deia a Vadevi Jordi Monroig, Màrqueting Manager de Primeras Marcas. En feia aquesta valoració tot just finalitzar la trobada del Magnificat, que enguany en la seva quarta edició ha sumat xifres de participació rècord, superant la convocatòria de 1.800 professionals del sector vitivinícola. Fins ara, i així ho confirmava Monroig, la trobada havia reunit en les tres edicions al voltant d’un miler de persones.

Un públic entregat i amb ganes que va poder passejar i gaudir de referències d’una seixantena de cellers i destil·leries amb qui treballa la distribuïdora. “Tot primeres marques procedents de territoris i regions de referència del món del vi”, apuntava Monroig, d’entre les quals hi destacaven productes italians, francesos, portuguesos, espanyols i alemanys; de Catalunya, hi eren Edetària (DO Terra Alta); Mas Martinet i Venus La Universal (DOQ Priorat); Orto Vins (DO Montsant) i Terra Remota (DO Empordà). “Estem interessats en incorporar noves marques catalanes, però de moment no tenim pressa i esperem a veure com es consoliden altres territoris elaboradors”, comentava el responsable de màrqueting, també Brand Ambassador de Louis Roederer a Espanya.

Showroom dels cellers participants al Magnificat 2022
Showroom dels cellers participants al Magnificat 2022 | cedida

Showroom de vins i tastos guiats

A la fira s’hi podien tastar algunes de les etiquetes més reconegudes de grans cases i marques vitivinícoles. Començant per un estand de l’amfitrió, Juvé & Camps, que ha permès fer un repàs a la seva gamma actual de vins, amb alguna novetat; i seguint amb productes de Pagos de Anguix, Delamain, Quinta do Noval, Château Laribotte, Ànima Negra, Itsasmendi, Bodegas Menade, R. López de Heredia o Louis Roederer o Château d’Yquem -molt buscat i no sempre disponible per a tots els qui hi feien cua. Els vins de la llegendària casa bordelesa Château Margaux s’han pogut degustar a més, en el marc d’una de les sessions magistrals de tast que, en aquest cas, va guiar el MW català, Àlvaro Ribalta.

Perquè complementant l’oferta del showroom hi havia també un programa molt exclusiu de tastos dirigits. Al llarg de tot el dia, es va poder viatjar a través de la Toscana, amb la marca Gaja; per Alemanya amb els productors Markus Molitor i Gunter Künstler, i per diversos territoris de garnatxa de la mà d’elaboradors com M. Chapoutier, Sara Pérez i René Barbier, Joan Asens, Marc Bournazeau i Joan Àngel Lliberia.

Tast dels 100 anys de Juvé & Camps | cedida
Tast de 100 anys de Juvé & Camps, guiat per Meritxell Juvé, quarta generació del projecte | cedida

Magnificat se suma a les celebracions del centenari de Juvé & Camps

Aquesta quarta trobada del Magnificat ha omplert les instal·lacions de Juvé & Camps a Espiells en un any en què aquesta activitat se suma a les celebracions del centenari de la marca penedesenca.

Meritxell Juvé, quarta generació i CEO del projecte, compartia la satisfacció de la jornada agraint la participació de tanta gent en una data especial per a ells. “Obrir les portes de casa i rebre aquest nivell de participació ha estat per nosaltres un verdader privilegi“. I afegia: “No només hem estat envoltats de grans amics, sinó que a més a més hem pogut gaudir de la qualitat i excel·lència dels vins i escumosos que tots ells elaboren”.

J&C Prime Brands és un grup liderat per la família Juvé i integrat per Juvé & Camps, Propietat d’Espiells, Pagos de Anguix i la distribuïdora Primeras Marcas.

Nou comentari

Comparteix