VadeVi
Pere Ventura: els Barcelona Rosé són un concurs “jove però amb embranzida”
  • CA

L’escumós rosat Pere Ventura Tresor Rosé, de Pere Ventura Family Wine Estates, va ser escollit pel jurat dels Barcelona Rosé International Bubbles Awards com a millor escumós rosat elaborat pel mètode Tradicional i amb una criança d’entre 18 i 24 mesos.

Núria Escala, directora de comunicació de Pere Ventura, explica a ‘Vadevi’ que al celler estan “molt contents”, no només per haver rebut un premi sinó que, a més, “un de Catalunya” que té per objectiu “posar en valor els caves rosats”.

“És un reconeixement que ens encanta”, ha afegit. Escala també ha parlat dels Barcelona Rosé, un concurs que ha qualificat de “jove però que està agafant molta embranzida”, tant en participants com, ha destacat, en caràcter internacional, “especialment positiu” a l’hora de promocionar els escumosos rosats de casa nostra.

Pere Ventura

Recordant com, en la primera edició dels premis, aquest cava ja es va endur una medalla Gran Or, ha afirmat que aquests premis “ajuden a posicionar la marca”, en aquest cas en el camp dels escumosos rosats. “És una notícia fantàstica que rebem amb orgull i amb molt agraïment”, ha destacat, especialment per haver competit amb “escumosos rosats importants”. Així, conclou, es reconeix el resultat “de l’esforç d’un gran equip de persones que lluiten cada dia”. Escala no ha volgut deixar-se ningú: “del pagès que cuida les vinyes als enòlegs, la gent de celler, els dissenyadors, els comercials… tot ajuda”.

El fruit de tota aquesta feina, diu, és un cava “jove i fresc”, dos conceptes molt importants pels productes del celler juntament amb la seva acidesa. “És un monovarietal de trepat cosmopolita, amb persistència aromàtica de fruites vermelles, molt ben equilibrat”. El recomana, com a bon escumós rosat, per a aperitius, entrants, benvingudes

El 'packaging' també ha estat molt cuidat pels responsables de Pere Ventura
El ‘packaging’ també ha estat molt cuidat pels responsables de Pere Ventura

Escala també destaca el packaging, molt treballat i amb una serigrafia “espectacular”. L’atractiu dels rosats, diu, també són el seu color i com van acompanyats, i a Pere Ventura hi paren molta atenció. Així és com han llançat aquest producte, “amb un disseny únic i diferent, el que busquem a les nostres caves”.

“M’agradaria pensar que la percepció dels escumosos rosats està canviant”, explica Escala, gràcies a uns consumidors “cada cop més exigents” i també més coneixedors del món del vi. Fins ara, diu, els rosats “estaven amagats”, però comencen a fer recorregut no només al nostre país sinó “també a fora”.

Als Japó i els EUA, afirma, “es tornen bojos” amb els rosats, molt més que no pas aquí, tot i que detecta una tendència en aquest sentit també a casa nostra. Són una opció, conclou, que el consumidor “té en ment” als restaurants i les celebracions. “La tendència hi és i es farà més forta”, sentencia, “especialment si se’ns dóna suport”. És per això, també, que reconeix la labor d’associacions, premis i concursos.

Vols tastar els escumosos rosats dels premis Barcelona Rosé? El dia de Sant Jordi els podràs trobar al Palau Robert.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa