
!--akiadsense-->
Freixenet vendrà Prosecco a l’Estat amb la seva marca després de la bona acollida que aquest producte va tenir l’any passat al mercat exterior. El president de l’Institut del Cava, Damià Deàs assegura en declaracions a Vadevi que “més enllà de generar una possible confusió en el consumidor per vincular la marca Freixenet a un producte que no és cava, aquesta decisió hauria de ser un toc d’atenció pels elaboradors de cava”. “Entenc que si ho han fet és per una estratègia de màrqueting perquè es volen acostar a un públic més jove i això més que preocupar-nos ens hauria d’esperonar a fer-nos nous plantejament” ha afegit.
Deàs no creu que “això pugui fer mal a la marca cava. Freixenet és el màxim productor de cava i per això mateix el més afectat és la pròpia marca de l’empresa”.
Des de Pimecava asseguren per la seva banda que no els genera preocupació que aquest Nadal hi hagi Proseco a l’Estat amb marca Freixenet perquè el producte amb el qual treballen no té “res a veure amb el que treballem els petits i mitjans productors”. Ho explicava el seu president, Pere Guilera en declaracions a Vadevi i afegia que “no n’hi ha per tant. Des de Pimecava estem tranquils. No ens agrada aquesta decisió però confiem en el consumidor i si mires el producte veus que aquesta no és la nostra guerra”.
Guilera anava una mica més enllà i assegurava que “a Freixenet han fet tard amb el Prosecco, tenint en compte que el mercat ara mateix està saturat d’aquest escumós, amb molta producció i preus molt baixos”.