
!–akiadsense–>
La DO Cava promou una iniciativa solidària per tal de contribuir a la lluita mèdica contra la Covid-19. Per això es recapten diners a favor de la campanya #PerUnaAbraçada de l’Hospital Clínic de Barcelona.
Així s’ha posat en marxa la iniciativa ‘Caves singulars que abracen’. S’ha concretat en un sorteig de caves selectes molt singulars i de col·lecció, des de la pròpia pàgina web de la DO Cava i estarà actiu fins dilluns dia 25 de maig. Caldrà fer una aportació mínima de 20 euros, el que donarà dret a entrar al sorteig.
El premi serà una selecció de caves premium d’edicions exclusives, d’anyades molt selectes i que no es troben fàcilment al mercat. Un bon nombre de caves s’han afegit desinteressadament a aquesta iniciativa coral que comptarà amb grans anyades històriques d’enoteca, i fins i tot amb formats inèdits d’algun dels caves de major prestigi cedits pels cellers inscrits a la DO Cava en col·laboració amb aquesta iniciativa solidària.
Per accedir al sorteig i per poder fer el donatiu només cal accedir al web de la DO Cava, seguint aquest enllaç.