Gabriela Rivieccio és la nova directora de Màrqueting de Freixenet
Gabriela Rivieccio és la nova directora de Màrqueting de Freixenet

!--akiadsense-->

El Grup Freixenet ha nomenat Gabriela Rivieccio com a nova directora de Màrqueting, amb l’objectiu de reforçar la seva estructura directiva a lesmàrqueting i transformació digital. Amb la incorporació de Riviecció, Freixenet vol enfortir la seva estratègia de màrqueting de la companyia en les marques de Freixenet, Segura Viudas, René Barbier i Monólogo, entre d’altres.

Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i Negocis Internacionals per la Universitat Panamericana de Ciutat de Mèxic, Rivieccio té un MBA per la Thunderbird School of Global Management. Fa més de 20 anys que treballa a grans empreses del sector de gran consum, en les que ha liderat estratègies de ngoci i màrqueting a nivell local i global en segments com l’alimentació, la farmàcia i el turisme.

“Dirigir el màrqueting d’una companyia que vol elevar la celebració dels petits i grans moments de la vida fa molta il·lusió. Crec que puc aportar valor al negoci i reforçar, encara més, la satisfacció del consumidor”, assegura.

El vicepresident i conseller delegat del Grup Freixenet vol enfatitzar que “Gabriela compta amb molta experiència i té una provada capacitat de liderar equips. Confiem en que la seva arribada ens ajudi a seguir apuntalant l’àrea de màrqueting del grup”.

Nou comentari