Els Cellers Carol Vallès de Subirats, a l’Alt Penedès, han estat els guanyadors del Premi Vinari Wine Palace a les millors xarxes socials d’aquest any 2023. La distribuïdora en destaca el to “pròxim” de les seves comunicacions digitals, així com l’apunt “alegre i divertit”, que els ajuda a compartir informació del seu dia a dia i a fer difusió del món del vi amb mirada a un públic ampli i divers.
Una tasca “complicada” i molt important
Des d’aquestes botigues de vins, destil·lats i productes ‘delicatessen’ expliquen que concedeixen aquest guardó per diverses raons. En primer lloc, per a complicació que suposa dur les xarxes socials: “hi has de dedicar molt de temps, mai no saps si ho estàs fent bé, t’exposes a crítiques de persones anònimes…” tota una tasca “complicada i molt valorable”. A més, afegeixen, la complicitat també és un element molt important: “les persones que ens dediquem el món del vi tenim la responsabilitat de transmetre tot el que fem a tota mena de públic, també al més jove”.

Un celler familiar que ha anat creixent i sent cada cop més reconegut
Els guanyadors d’aquest Premi Vinari Wine Palace a les millors xarxes socials de 2023, Carol Vallès, són un celler fundat el 1996 per Joan Carol, continuador d’una llarga tradició en l’elaboració de caves familiars. Van ser les seves “passió” i “inquietud”, expliquen, el que van dur-lo a instal·lar-se a l’antiga masia de Can Parellada, que havien adquirit els seus avis un segle enrere, per posar-se a treballar en aquest projecte.

Carol Vallès, però, no seria el mateix sense l’ajuda indispensable de Teresa Vallès, que va ser al seu costat quan va començar a comercialitzar els caves que havien elaborat amb tanta dedicació i durant anys. Van apostar molt fort pel mètode tradicional, pels cupatges singulars i per les llargues criances, a més de la viticultura ecològica, fent que les caves de la finca s’anessin fent un nom i assolint reconeixements. Ara, s’hi suma aquest Premi Vinari que reconeix una altra feina dura: la de posicionar-se a les xarxes socials amb una imatge de marca que desperta la simpatia i la confiança dels consumidors.



