Els elaboradors de la ratafia L’Hòstia, el celler Can Virgili de Sant Miquel d’Olèrdola, han posat en marxa una campanya publicitària on s’enfronten al propietari de Twitter, el multimilionari Elon Musk, pel control del logo de la X que duen totes les seves ampolles.
“Elon, ens veiem als tribunals”
A través de les xarxes socials, han “denunciat” el canvi de nom i de logo de la xarxa social de microblogging per la seva semblança amb un dels trets distintius de la seva marca. “Twitter passa dir-se X.com i serà de color negre… Elon, ens veiem als tribunals”, han publicat a Instagram, amb una imatge que forma part d’unes quantes més on, amb tot el sentit de l’humor, avisen el també propietari de Tesla i Space X que haurà d’enfrontar-se a les conseqüències legals de la seva darrera idea… i també a què mossèn Hilari, la ‘cara visible’ de L’Hòstia, li “arrenqui el cap” per aquesta ofensa. Una ofensa, a més, que cal tenir “els collons així de grossos” per a fer.

Una campanya aprofitant els moviments erràtics de Musk
Per als de Can Virgili, “l’Eloi de can Masc”, com l’han anomenat, està “blasfemant el símbol sagrat de L’Hòstia”, i la seva ira està recaient sobre el polèmic empresari, que ha estat notícia de manera continuada durant els darrers mesos per les seves accions encaminades, afirma, a millorar la rendibilitat de Twitter, però que sovint són considerades desafortunades o directament erràtiques.
En qualsevol cas, el que s’ha de reconèixer és que una vegada més aquests elaboradors han fet servir un element de rabiosa actualitat per crear una campanya que faci riure als qui ja coneixen les seves marques i productes i que, a més, els permeti arribar a un públic encara més gran. Si Elon Musk s’equivoca, els Virgili no en deixen passar ni una a l’hora d’aprofitar la situació amb el seu sentit de l’humor.




