VadeVi
Surt al mercat el cava “més Agosarat que mai”
  • CA

!--akiadsense-->

Cava Guilera ha presentat aquest dimecres l’anyada de 2005 del seu cava Agosarat, però dins de l’edició de grans anyades i amb una producció que no ariba a les 1300 ampolles.

“És un cava que no és pel gran públic”, diu Marta Guilera, responsable de marqueting i comunicació del celler i quarta generació al capdavant de l’empresa. I ho explica assegurant que no és pel preu, que rondarà els 30 euros a les botigues, sinó per la seva particularitat.

“Aquest cava és només raïm i temps i el resultat és molt singular i no deixa ningú indiferent. O t’enamores o no t’agrada. És un cava que fa honor el seu nom. De fet li vam posar precisament per això, però el de l’anyada 2005 és més Agosarat que mai”, afegeix.

El seu pare Pere Guilera, assegura que malgrat la singularitat, és un cava molt versàtil. És adequat per “llegir un llibre, per menjar, per passar una estona, i que combina molt bé amb la cuina oriental”

De fet, la presentació es va fer al restaurant Dos Palillos de Barcelona que ara compleix 10 anys i es va maridar amb una de les tapes d’aquest restaurant japonès.

!--akiadsense-->

Una altra de les cractertístiques d’aquest Agosarat 2005 és que amb col·laboració amb l’empresa Zekogram s’ha aconseguit fer un cava incluciu amb les persones invidents, però sense ressaltar-ne la diferència. Així el braille queda perfectament integrat en el disseny i a la contraetiqueta amb un codi QR es dona tota la informació que qualsevol usuari necessiti.

La voluntat de Cava Guilera que té una història que comença al 1927 és seguir treballant en la línia de caves de criança llargues i anuncien alguna sorpresa important abans de Nadal. Només avancen que no es tractarà de cap producte nou, però sí que serà un punt d’inflexió per l’empresa.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Marc a juny 08, 2017 | 19:24
    Marc juny 08, 2017 | 19:24
    Juas juas una enredada com una catedral, hahaaaaaaa.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa