Freixenet ha completat la seva col·lecció de vins tranquils incorporant el vi negre a les referències blanca i rosada que tot just van sortir al mercat ara fa un any dins la gamma “Selecció Especial“.
Aquest llançament, diran en un comunicat, “intensifica la seva aposta per aquesta línia de negoci”, alhora que respon a l’objectiu d’aconseguir ser “reflex del caràcter de Freixenet en cada copa, tot reforçant l’esperit mediterrani de la marca”.
El nou vi Negre de Selecció Especial de Freixenet és un cupatge de garnatxa, sirà i cabernet sauvignon, vegà i que surt sota l’empara de la Denominació d’Origen Catalunya. “A més a més de la seva versatilitat i lleugeresa, és un producte que reforça l’esperit de la marca i convida tots els consumidors a celebrar la vida”, dirà Gabriela Rivieccio, Directora de Marketing de Grup Freixenet a Espanya.

“Un disseny sobri i actual”
El nou vi negre de Freixenet surt al mercat amb una ampolla esmerilada amb un disseny, dirà la marca, “elegant, sobri i actual” que incorpora detalls daurats, seguint la línia iniciada ja amb els vins blanc i rosat. Aquests vins han estat premiats en diversos concursos de vi, entre els quals els Premis Vinari, Giroví, Bacchus o CINVE.
Pere Ferrer, Vicepresident i CEO del Grup Freixenet, comenta que estan “molt orgullosos d’incorporar un nou producte a una de les línies de negoci més recents i amb més èxit de la marca”. De fet, les primeres ampolles han tingut una bona rebuda, segons la marca, per això “la seva evolució ens ha empès a ampliar-la i acostar-nos encara més als gustos dels nostres consumidors”.
Aquest nou projecte, centrat en la incorporació de vins tranquils a la gamma ja consolidada de vins escumosos segueix a l’objectiu de la companyia “per la innovació” i de fer un pas més enllà en l’elaboració de nous productes, sempre “garantint la màxima qualitat i adaptant-se als seus consumidors i a un mercat que es troba en canvi constant”, conclouran.